Sun Chemical na Dniu Otwartym firmy Uteco

2015-03-12

26 marca br. firma Uteco organizuje Dzień Otwarty w swoim nowo otwartym centrum szkoleniowo-pokazowym w Kennesaw, w stanie Georgia. Zaprezentowana zostanie maszyna fleksograficzna Diamond 108 HP, w której zastosowanie znajdą wielofunkcyjne farby SunUno Solimax, produkowane przez Firmę Sun Chemical. 

Marcowe spotkanie będzie okazją nie tylko do zaprezentowania możliwości nowej maszyny Firmy Uteco, ale też wysokiej jakości i wydajności używanych w niej farb fleksograficznych produkowanych przez firmę Sun Chemical. SunUno Solimax to uniwersalne farby, które podczas zbliżającego się Dnia Otwartego zostaną wykorzystane do zadrukowywania – w czterech kolorach – obu stron wstęgi w maszynie pracującej z prędkością 2000 stóp/min. W przypadku strony wierzchniej będą one nanoszone na folię polietylenową z białą farbą podkładową, zaś od spodu – na folię bezbarwną.
Farby SunUno Solimax zostały stworzone z myślą o zadrukowywaniu wielu powszechnie stosowanych w technice flekso podłoży, także tych laminowanych. Ich zastosowanie ma pomóc drukarni w optymalizacji wydajności i uproszczeniu procesów drukowania.
Jak zapewnia producent, są to farby nowej generacji i mogą znaleźć zastosowanie przy wielu aplikacjach. Mogą być wykorzystywanie m.in. do wytwarzania wieczek, opakowań medycznych, a także na wyroby konfekcyjne i przekąski. Biorąc pod uwagę wymagający i niezwykle konkurencyjny rynek detaliczny, zapewniają odpowiedni wygląd i atrakcyjność opakowań prezentowanych na półce sklepowej.

„Jest nam bardzo miło wesprzeć firmę Uteco w organizowanych przez nią prezentacjach maszyny, dostarczając farby SunUno Solimax. – mówi Tony Renzi, wiceprezes ds. sprzedaży farb opakowaniowych w północnoamerykańskim oddziale Sun Chemical - Nasza współpraca trwa już kilka lat i mamy nadzieję, że będzie się rozwijać także w przyszłości. Zbliżający się Dzień Otwarty postrzegamy, jako doskonałą okazję do zaprezentowania szerokich możliwości, jakie oferują produkowane przez nas farby fleksograficzne, oraz licznych dyskusji na temat indywidualnych potrzeb i wymagań poszczególnych klientów – zarówno tych obecnych jak i przyszłych – w kontekście zaproponowania im odpowiedniego rozwiązania”.